Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
leuke compo maar zelfs voor een blauw uurtje voor mij tè blauw.
ben vaak naar het strand geweest tijdens een zgn blauw uurtje, maar nog nooit echt blauw gezien.
is dat fenomeen soms alleen op en foto te zien..?
grt,bouk.
Zeker een mooie plaat , met een mooi compo. Bovendien "doet" de lange sluitertijd het ook goed !
Voor mij had de foto ook iets warmer gemogen. Maar niets mis mee om het zo te presenteren.
Wij zien het fenomeen wel, maar onze geest "kleurt" het op een wonderbaarlijke manier.
Maar als je er echt op gaat letten, zal je toch zien dat witte vlakken wel degelijk blauwig kleuren.
Groeten,
Johan
Mooi maar niet zo mooi als je eerste plaatje van deze buis Pascale
Mag ik vragen waar deze buis ligt aan onze kust ? En wat ze daar eigenlijk aan het doen zijn ?
leuke compo maar zelfs voor een blauw uurtje voor mij tè blauw.
ben vaak naar het strand geweest tijdens een zgn blauw uurtje, maar nog nooit echt blauw gezien.
is dat fenomeen soms alleen op en foto te zien..?
grt,bouk.
Bouk, dat is toch de vrijheid van de fotograaf .... als alles natuurgetrouw wordt weergegeven krijg je enkel registratieplaatjes toch
Dag Pascale, kan het zijn dat deze zondagavond genomen is op het strand van Wenduine ? Ik was daar toen op het strand/dijk aan het wandelen en zag toen een fotografe met haar wederhelft naar de zee stappen en ik had direct een vermoeden dat het jou ging zijn ...
Comment