Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Into Lower Tides + UP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Into Lower Tides

Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
    Had het al reeds proberen weg werken maar kreeg het er niet volledig uit. Ik zie het wel alleen maar bij inzoomen?
    ik zie het zo ook hoor, vooral paaltje links in water en paaltjes rechts in beeld.
    heb je het al geprobeerd met de RAW convertor in PS of in LR volgens profiel van je lens?
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

Comment

voormij minder lucht,verder prachtig

Comment

Bij deze een update geplaatst met een imagehosting die ik nog nooit gebruikt heb. Beter zo ?
        Tevens bedankt voor bijkomende reacties!
        - Photography made me look at things differently -

Comment

Mooi hoor, Niels.
          Je wordt nu ook veel beter met je neus op het mooie licht van de keien gedrukt. Super !
          Omdat ik geen banding zag, en dus heel intensief naar de lucht aan het kijken ben geweest, krijg ik wel het vermoeden dat je iets hebt weggewerkt ? (rondjes)
          Groeten,
          Johan
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

mooie plaat Niels! Maar ik vraag me af of je hier niet beter had gekozen voor landscape ipv portrait. denk dat de diepte die de palen geven meer impact zou gehad hebben...
            facebook

500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Mooi hoor, Niels.
              Je wordt nu ook veel beter met je neus op het mooie licht van de keien gedrukt. Super !
              Omdat ik geen banding zag, en dus heel intensief naar de lucht aan het kijken ben geweest, krijg ik wel het vermoeden dat je iets hebt weggewerkt ? (rondjes)
              Groeten,
              Johan
              Goed gezien Johan ! Zie het op gsm net ook, amai valt wel hard op zeg. Had voor 1 x eens dat plijstertoeltje gebruikt ipv de clonestamp...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                mooie plaat Niels! Maar ik vraag me af of je hier niet beter had gekozen voor landscape ipv portrait. denk dat de diepte die de palen geven meer impact zou gehad hebben...
                Misschien wel, maar de kleuren waren al bijna weg en wilde dit shot nog snel maken
                Moet ik nog leren, tijd inplannen bij fotograferen.
                Bedankt voor het reageren!

Comment

Working...
                X