Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heb zoals vaak vragen bij de voorstellen om er een stuk af te doen. De blauwe luchtvlek bovenaan is voor mij een verrijking. Dat die vlek omringt is door wolken accentueert dit nog. Als je er iets af doet verdwijnt dit effect denk ik.
Dé sterkte van de compsitie volgens mij is dat het water in de eerste bocht naar links net niet volledig achter rechtse bergflank verdwijnt. Dit heb je goed gezien. Klasse.
De blauwe luchtvlek bovenaan is voor mij een verrijking. Dat die vlek omringt is door wolken accentueert dit nog. Als je er iets af doet verdwijnt dit effect denk ik.
Pvanas, da's precies de reden waarom ik ervoor gekozen heb daar niet te croppen. Bedankt dat jij het ook zo ziet
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment