Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
zeer mooie compo en licht Patrick
klein beetje jammer van het uitgebrande stuk in de lucht.
Kristof ik denk niet dat ik dit kon vermijden ,ik herinner mij die mooie dag nog goed ,was er ook zo ééntje als in Nieuwpoort ,je weet wel maar het licht was heel fel en het contrast praktisch niet te overbruggen ,ik weet er bestaan trucjes in PS voor ,maar ik ken ze jammer genoeg niet
Het mooie licht op het strand stemt mij vergevingsgezind t.o.v. de lichte vlek erboven. Mooi.
Al die paaltjes doen mij wel een beetje aan een stoppelbaard denken.
Groeten,
Johan
Kristof ik denk niet dat ik dit kon vermijden ,ik herinner mij die mooie dag nog goed ,was er ook zo ééntje als in Nieuwpoort ,je weet wel maar het licht was heel fel en het contrast praktisch niet te overbruggen ,ik weet er bestaan trucjes in PS voor ,maar ik ken ze jammer genoeg niet
ja je hebt gelijk, ik weet het nog.
deze oplossen in PS lijkt me heel moeilijk, tenzij je meerdere belichtingen hebt van deze foto?
Comment