Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zonnige F16 regel toegepast? Volgens mij wel, want je hebt dezelfde verhouding(terugrekenend) in ieder geval wel te pakken, van F16 naar f13, 1/80 en iso 100 + 1 stop overbelichting wat neerkomt op de zelfde belichting in verhouding met de zonnige F16 regel( f16, iso 100, 1/100) Wat doet mijn comment er nog toe? Kort even een..
Heel mooi gedaan
Uit nieuwsgierigheid, is dit een samengesteld beeld? Lijkt me onmogelijk zo'n mooi belicht beeld zonder kleurwaas recht in de zon te maken?
Mooie foto! Raar hoe die bomen groeien.. veel wind waarschijnlijk!
Leg mij dat eens uit Ken het nog niet..
Je maakt 2 foto's. (van statief)
1 met je duim, voor de zon. (gegarandeerd zonder flare)
1 gewoon.
Zet ze over elkaar in PS, en schilder de duim weg.
Als je de foto met de duim mooier vindt, kan het natuurlijk ook andersom.
Groeten,
Johan
Comment