Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi gedaan, en bijna zin om te gaan schaatsen Mijn oog wordt wel weer afgeleid naar de weerspiegeling van de takken, maar besef dat het erbij hoort.
Fantastisch mooi
Ik hoopte dat je nog eens terug zou gaan om deze keer van deze plaats een foto met lange sluitertijd te nemen, vind deze stukken mooier dan je vorige met korte sluitertijd, wat een rust in het beeld!
Fantastisch mooi
Ik hoopte dat je nog eens terug zou gaan om deze keer van deze plaats een foto met lange sluitertijd te nemen, vind deze stukken mooier dan je vorige met korte sluitertijd, wat een rust in het beeld!
Naar aanleiding van jouw reactie toen ben ik er laatst nog maar eens langs gegaan hé
Bij veel wind lijkt het wateroppervlak op die manier idd veel rustiger
Prachtig, dat mooie zachte !
Inderdaad een goed idee om er een stuk vanaf te halen. Dan wordt de blik beter naar het kasteel getrokken.
Wat mij wel opvalt, maar waar je als fotograaf waarschijnlijk niets aan kan doen, is dat de weerspiegeling een beetje krom lijkt. ?
Groeten,
Johan
Comment