Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Veluwe Zoom
Collapse
X
-
-
Re: Veluwe Zoom
Mooie foto van een stukje paradijs op aarde.
Ik vind enkel de wandelaars minder passen in het geheel.
groeten,
Rudi
-
Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk berichtMooie foto van een stukje paradijs op aarde.
groeten,
Rudi
Bedankt voor de reactie maat
Deze kwam ik daar ook tegen toenLast edited by Guest4; 25 februari 2014, 19:12.
Comment
-
Comment
-
-
Heel mooie foto, met een fraaie naturel uitstraling, en compo.
Alhoewel ik een mensenvriend ben, zou ik de grote mens laten verdwijnen. Maar de kleine mens zou ik koesteren, want die werkt lekker mee in de compo.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooie opname Mark, zeer mooi gebied aldaar.
Indien je er de kennis voor hebt zou je kunnen overwegen om de mensen weg te clonen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Best knap. Benieuwt naar een eventuele Update zonder mensen
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met TapatalkA7 f1.4 fuji F2 & F1.4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956;40847**Heel mooie foto, met een fraaie naturel uitstraling, en compo.
Alhoewel ik een mensenvriend ben, zou ik de grote mens laten verdwijnen. Maar de kleine mens zou ik koesteren, want die werkt lekker mee in de compo.
Groeten,
Johan
M V GBD1766BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk berichtMee eens, de kleine persoon zou ik laten staan, de andere niet.
M V G
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk berichtMooie foto van een stukje paradijs op aarde.
groeten,
RudiOorspronkelijk geplaatst door Marcel Raspoet Bekijk berichtDoordachte opname.
mvg
marcelOorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooie natuurlijke foto , ik zou die mensjes wegklonen ,zeker omdat ze nogal wat aandacht wegtrekken door hun opvallend kleurOorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtMooie, zware, dreigende plaat met een compo die helemaal klopt.Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956;40847**Heel mooie foto, met een fraaie naturel uitstraling, en compo.
Groeten,
JohanOorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie opname Mark, zeer mooi gebied aldaar.
Indien je er de kennis voor hebt zou je kunnen overwegen om de mensen weg te clonen
grts
SiegOorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk berichtBest knap. Benieuwt naar een eventuele Update zonder mensen
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met TapatalkOorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk berichtMee eens, de kleine persoon zou ik laten staan, de andere niet.
M V GOorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtidem hier en om het helemaal mooi te maken, een rood jasje geven ;-)Oorspronkelijk geplaatst door fedder Bekijk berichtMooi in beeld gebracht. De personen storen mij niet.Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtHeel mooi beeldOorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtVoor mij mooi zoals hij is
Bedankt voor alle reactie's en de waardevolle adviezenLast edited by Guest4; 26 februari 2014, 19:00.
Comment
Comment