Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik zag de bui al hangen !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: ik zag de bui al hangen !!!

    Nu ist ie af, knap werk
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

    Comment


    • #17
      Re: ik zag de bui al hangen !!!

      Geef mij maar de originele versie. Nu vind ik je lucht te blauw en kleuren te hard...maar dat is mijn mening hé!
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

      Comment


      • #18
        Re: ik zag de bui al hangen !!!

        Ik vind de wolken en de blauwe lucht in de update ook stukken attractiever. Er zit meer punch in. Je originele versie is naar mijn smaak wat platteskes, vooral als je de twee onder elkaar ziet. De meningen lopen dus uiteen wat nog maar eens bewijst : "Les gouts et les couleurs on ne discute pas"
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #19
          Re: ik zag de bui al hangen !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
          Geef mij maar de originele versie. Nu vind ik je lucht te blauw en kleuren te hard...maar dat is mijn mening hé!
          Gr Pascale
          nu ik hem op het grote scherm bekijk (gisteren beoordeeld op ipad...) is het idd een groot verschil met het origineel, ik kan de update zeker wel smaken, maar zelf had ik DEZE bewerking in gedachten.
          Patrick jongen, we maken het je niet makkelijk he
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #20
            Re: ik zag de bui al hangen !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
            Geef mij maar de originele versie. Nu vind ik je lucht te blauw en kleuren te hard...maar dat is mijn mening hé!
            Gr Pascale
            Moet ik helaas bijtreden.
            Ik begrijp nog steeds niet waarom men zo weinig de "Lenscorrectie" en de "Hoogdoorlaatfilter" toepast op foto's.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #21
              Re: ik zag de bui al hangen !!!

              De dreiging toch het mooist op de originele, denk ik toch.
              Groeten,
              Johan
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #22
                Re: ik zag de bui al hangen !!!

                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Moet ik helaas bijtreden.
                Ik begrijp nog steeds niet waarom men zo weinig de "Lenscorrectie" en de "Hoogdoorlaatfilter" toepast op foto's.
                bedankt Luc

                lenscorrectie heb ik toegepast "automatisch " maar van die hoogdoorlaatfilter ken ik niets ,wil je miss eens wat uitleg daarover geven aub ,mag ook via pm
                ik zal ook de update verwijderen ,want als ik eerlijk met mezelf ben vind ik ook het originele beter (sorry hoor Kristof ; )

                Comment


                • #23
                  Re: ik zag de bui al hangen !!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                  nu ik hem op het grote scherm bekijk (gisteren beoordeeld op ipad...) is het idd een groot verschil met het origineel, ik kan de update zeker wel smaken, maar zelf had ik DEZE bewerking in gedachten.
                  Patrick jongen, we maken het je niet makkelijk he
                  jou versie vind ik ook beter hoor ,maar ik zal hem niet meer wijzigen zelf hou ik eigenlijk niet zo van harde contrasten ,maar ik respecteer ieder zijn mening hoor

                  Comment


                  • #24
                    Re: ik zag de bui al hangen !!!

                    lol Patrick, je hoeft je foto's niet omwille van mijn gedacht te wijzigen he, je moet vooral je foto's brengen zoals jij ze graag ziet
                    voor mijn persoonlijke smaak was deze ietwat te donker, contrast zit goed, vandaar mijn opmerking over wat ophelderen.
                    toch heel erg bedankt dat je trachtte rekening te houden met mijn opmerking
                    groeten, Kristof
                    Canon EOS 5D mkII

                    Comment


                    • #25
                      Re: ik zag de bui al hangen !!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                      lol Patrick, je hoeft je foto's niet omwille van mijn gedacht te wijzigen he, je moet vooral je foto's brengen zoals jij ze graag ziet
                      voor mijn persoonlijke smaak was deze ietwat te donker, contrast zit goed, vandaar mijn opmerking over wat ophelderen.
                      toch heel erg bedankt dat je trachtte rekening te houden met mijn opmerking
                      ja ik ben zo gemakkelijk van mijn eigen gedacht af te brengen he ,moet meer zelfvertrouwen krijgen

                      Comment


                      • #26
                        Re: ik zag de bui al hangen !!!

                        Heel mooi het origineel.

                        Comment

                        Working...
                        X