Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Queenstown from above
Collapse
X
-
-
Re: Queenstown from above
Prachtig shot maar:
zou wel dat opvallende wolkje wegwerken ook al hoort dat eigenlijk niet.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Heel mooie opname
Wolkje viel me ook onmiddellijk op, eigenlijk lijkt het wel alsof er een gat in de wolken zit
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Voor het uitkomen van het landschap, zou een stuk van de bovenkant goed zijn.
Maar ik wil die mooie kleurtjes, van de wolken ook weer niet missen.
Aan zo'n reactie heb natuurlijk helemaal niks, maar ik wil toch gezegd hebben dat het een mooie is.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooie diepte in deze foto.
Dat kleine wolkje trekt wel wat aandacht.
Comment
-
-
Mooie beeld met een prachtige lucht. Blijkbaar zijn er meerdere Queenstowns in deze wereld. De Queenstown waar ik ooit kwam was heel wat droger.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Wolkje vind ik ook wel speciaal...zeker niet wegclonen. Mooi vanop die hoogte! Helt die niet wat naar re...kan gezichtsbedrog zijn hoor.
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtHelt die niet wat naar re...kan gezichtsbedrog zijn hoor.
Gr Pascale"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
-
-
Op deze plaat is het inderdaad enorm moeilijk om een ijkpunt te vinden.
Toch denk ik dat Pascale haar gevoel het weleens bij het rechte eind zou kunnen hebben.
Het water onder het lichte deel van de lucht, loopt nagenoeg horizontaal. Maar een kust-of waterlijn die schuin van je af loopt, gaat voor het zicht steevast omhoog.
Maar ik vind het niet storend hoor. Plaats mijn opmerking meer in de trant van meedenken.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment