Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe compo maar de belichting en kleur zit mij niet lekker. Als ik het goed voorheb komt de zon van linksachter de rots en dan verwacht ik de rots donkerder. Ik denk dat een halve stop donkerder en wat meer contrast de hele foto ten goede zou komen maar dat is mijn gedacht hé.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Ook de fotografe moet niet bang zijn, denk ik.
Bovendien worden de sardientje ook nog door 3 meeuwen van de haak gehaald. (als de visser niet snel genoeg ophaalt)
Knappe compo maar de belichting en kleur zit mij niet lekker. Als ik het goed voorheb komt de zon van linksachter de rots en dan verwacht ik de rots donkerder. Ik denk dat een halve stop donkerder en wat meer contrast de hele foto ten goede zou komen maar dat is mijn gedacht hé.
Knap opgemerkt. Dat zou best kunnen.
Groeten,
Johan
Ook de fotografe moet niet bang zijn, denk ik.
Bovendien worden de sardientje ook nog door 3 meeuwen van de haak gehaald. (als de visser niet snel genoeg ophaalt)
Knap opgemerkt. Dat zou best kunnen.
Groeten,
Johan
Wel Johan...ik was niet echt op mijn gemak daar...was heel hoog en ik stond nog geen halve meter van de boord.
Die man had al 6 vissen gevangen...in een uurtje tijd...we hebben nog met elkaar gepraat. Hij vond het daar niet echt gevaarlijk. Maar hij vertelde dat er al enkele mensen gestorven zijn door niet voorzichtig genoeg zijn. Hij zoekt naar een goede stevige plaats en meestal heeft iedereen daar wel een eigen plekje .
Qua belichting is dit zeker even gedurfd als de positie van de visser, maar ik vind het wel kunnen.
Ik vraag me af hoe die man zijn dobber ziet.
Ik weet het niet...heb het hem niet gevraagd. Als ik mijn foto uitvergroot kan ik die dobber niet zijn
Maar denk dat ze het wel voelen en zien als ze beet hebben...de lijn is dan ook veel meer gespannen hé
Comment