Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The new bleu of Lake Wakatipu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The new bleu of Lake Wakatipu

    Alweer een eeuwigheid geleden dat ik nog eens gepost heb. Ik blink vooral uit in afwezigheid
    De camera heeft te lang aan de haak gehangen. Maar heb nu een nieuwe oogst, die ik, als jullie het goed vinden, graag met jullie wil delen.



    de kleur van het Wakatipumeer was the talk of the town toen we verleden maand in Queenstown toekwamen en de reden is hier te vinden. Toch merkwaardig dat een meer van 80 km lang 'overnight' zo van kleur kan veranderen door een aardverschuiving. Hoe het ervoor uitzag heb ik niet gezien maar dit was in elk geval oogverblindend mooi
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: The new bleu of Lake Wakatipu

    heel mooie.
    en ook vanaf de uitkijkpost genomen zo te zien.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: The new bleu of Lake Wakatipu

      Schitterende omgeving hoor en prachtig met dat azuurblauwe water
      Het water zal redelijk koud geweest zijn vermoed ik

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: The new bleu of Lake Wakatipu

        Prachtig beeld, mooie foto.
        mvg,
        Eddy
        Smaken verschillen

        Comment


        • #5
          Re: The new bleu of Lake Wakatipu

          Ja, Bouk precies dezelfde uitkijkpost, toevallig, alhoewel misschien niet zo toevallig...ik denk dat iedereen stopt op dezelfde uitkijkposten omdat je langs de baan zelf niet stopt om het verkeer niet te hinderen.

          Sieg, ik ben niet gaan zwemmen, dus ik weet het eigenlijk niet maar er stond sowieso meestal een fikske wind die zelfs niet motiveerde tot pootje baden
          "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

          Comment


          • #6
            Re: The new bleu of Lake Wakatipu

            Prachtige foto met bizarre kleuren! Heel goed dat je de link naar het krantenartikel er bij geplaatst hebt.
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: The new bleu of Lake Wakatipu

              We hebben je ook een eeuwigheid gemist.
              Bijzonder die kleur. Ook het compo passend bij deze foto, waardoor de verschillende kleurvlakken mooi uitkomen.
              Goed om de link erbij te zetten. Anders zouden er waarschijnlijk reacties komen, als : Da kannie.
              Groeten,
              Johan
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: The new bleu of Lake Wakatipu

                Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                Maar heb nu een nieuwe oogst, die ik, als jullie het goed vinden, graag met jullie wil delen.
                Ik heb altijd erg genoten van jouw foto's en wil graag je nieuwe oogst zien
                Het was trouwens door jouw Singapore-foto's dat ik daar ook eens een stop heb gemaakt.
                Dus wie weet waar jouw nieuwe foto's mij in de toekomst nog heen leiden.
                Dit is alvast een leuke foto van een mooie plaats.

                Comment


                • #9
                  Re: The new bleu of Lake Wakatipu

                  Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  Goed om de link erbij te zetten. Anders zouden er waarschijnlijk reacties komen, als : Da kannie.
                  ...haha, heb hier op geanticipeerd hé want vermoedde wel dat de kleur als onwerkelijk zou overkomen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                  Ik heb altijd erg genoten van jouw foto's en wil graag je nieuwe oogst zien
                  Het was trouwens door jouw Singapore-foto's dat ik daar ook eens een stop heb gemaakt.
                  Dus wie weet waar jouw nieuwe foto's mij in de toekomst nog heen leiden.
                  Dit is alvast een leuke foto van een mooie plaats.
                  dat vind ik een mooi compliment...leuk dat ik iemand heb kunnen inspireren ....maar wat Nieuw-Zeeland betreft denk ik dat 'Dama' een betere inspiratie ambassadeur is
                  "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                  Comment


                  • #10
                    Re: The new bleu of Lake Wakatipu

                    Wauw zeer knap beeld ik heb even zitten kijken , Knap werk
                    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                    Comment


                    • #11
                      Re: The new bleu of Lake Wakatipu

                      Ik ben al een aantal keren opnieuw komen kijken en inderdaad de bijna onwerkelijke kleur van het water maken er iets heel bijzonder van.
                      In zo een landschap verwacht je altijd de spiegeling van de lucht en de bergen en het ontbreken van de spiegeling maakt net deze foto zo bijzonder.
                      Je portfolio is een mooi exemplaar rijker.
                      www.photo-rudi.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: The new bleu of Lake Wakatipu

                        allemaal bedankt voor de reacties
                        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                        Comment

                        Working...
                        X