Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reuzen in het gras
Collapse
X
-
-
Re: Reuzen in het gras
Je vorige van deze kunstwerken vond ik beter. Heb er niet op gereageerd, omdat alles al was geschreven en overdaad verstikt soms in mijn optiek.
Voor mij dus iets teveel voorgrond, hoewel ik dat klein boompie wel leuk vind in je voorgrond
-
Vervelend voor je zo'n oogprobleem!
Mooie foto en bij deze foto lijkt het contrast mij OK. Ik vind het golvende gras relatief veel aandacht vragen maar tegelijkertijd ook wel weer heel mooi.
Comment
-
Wat de contrast betreft heb ik hier helemaal niets om op of aan te merken. Zelf ben ik niet zo kapot van de soft effect op de gras, maar dat is misschien een smaak kwestie. Verder vind ik deze een aardige compositie.
En zeker niet weg blijven. Er zijn leden hier die zullen klagen als je de Toren van Pisa niet rechtzet. Op het geheel vind ik jouw werk leuk om te zien en een een toevoeging aan de forum. En waarom zouden we niet soms iets ander uitproberen?vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Mooi hoor, niks mis mee
Al zullen er hier ook weer zijn die de schaduwen te licht vinden, voor mij wel geslaagd
In ieder geval succes met de ogen, hopelijk komt het nog goed
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtWat de contrast betreft heb ik hier helemaal niets om op of aan te merken. Zelf ben ik niet zo kapot van de soft effect op de gras, maar dat is misschien een smaak kwestie. Verder vind ik deze een aardige compositie.
En zeker niet weg blijven. Er zijn leden hier die zullen klagen als je de Toren van Pisa niet rechtzet. Op het geheel vind ik jouw werk leuk om te zien en een een toevoeging aan de forum. En waarom zouden we niet soms iets ander uitproberen?
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment