Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Storm coming
Collapse
X
-
-
Re: Storm coming
Mooi, je hier weer tegen te komen.
De sfeer druipt ervan af. En hoe je het ook draait of keert, je komt altijd bij die bangmakende wolk uit.
Mooi, man !
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Zware plaat. Even naar kijken en op me laten inwerken ...
Misschien dat het water iets kan worden opgelicht? Tikje witter, maar niet te veel om de juiste balans te behouden.
En eventueel ook de huisjes oplichten.
Comment
-
De dreiging mooi neergezet. Voor mij drie mooie foto's ineen. 1. Zoals de foto nu is, 2 De wolk plus de huisjes (huisjes iets opgelicht) en 3 De rotsen plus de huisjes
Comment
-
mooie compo, maar het geheel net wat tè veel aangezet.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooi, je hier weer tegen te komen.
De sfeer druipt ervan af. En hoe je het ook draait of keert, je komt altijd bij die bangmakende wolk uit.
Mooi, man !
Groeten,
Johan
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtZware plaat. Even naar kijken en op me laten inwerken ...
Misschien dat het water iets kan worden opgelicht? Tikje witter, maar niet te veel om de juiste balans te behouden.
En eventueel ook de huisjes oplichten.
Ook de anderen bedankt voor het reageren !
Comment
-
Ik volg Bouk hier.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Ik vind 'm schitterend zoals die is, niks aan veranderen
Gewoon een (zwaar) kunstwerkje
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk vind 'm schitterend zoals die is, niks aan veranderen
grts
Sieg
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtKnap maar mij komt het ook wat zwaar over
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk vind 'm schitterend zoals die is, niks aan veranderen
grts
Sieg
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment