Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boompje op de Heide
Collapse
X
-
-
-
Re: Boompje op de Heide
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtMooie opname, dus je krijgt hier hetzelfde effect linksboven als bij mijn foto hoor(Boompje) Ik had dat helemaal niet opgewaardeerd, zon pal in mijn rug, net zoals bij u hier.
Comment
-
Knappe opname hoor Ingrid !
Mooi gebied trouwens
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
mooi maar mag ook zonder boom.
wat een mooie lucht
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtdat het hier ook verdonkerd nr links toe klopt, maar het gaat meer over de tint blauw, bij jou foto is het ander blauw, niet echt lucht blauw (een heel klein beetje) , kan ook aan het toestel liggen met welke camera werk jij ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtcompo, kleuren...alles zit goed...netjes
De heide is toch zo mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtD600 nikon en eigen wb voorkeurinstelling via mijn pré-setting Je zat hier niet ver van mij vandaan hoor, enkel de dag was het grote verschil Dit is de Kalmthoutse heide, waarna je het wandelpad 'route schaap' zou kunnen volgen om daar halverwege het Nederlands grondgebied in te wandelen via route mier(Paalberg)
Comment
-
iedereen bedankt vr de toffe reacties
Comment
-
-
Als alles meewerkt, en er is een goede fotograaf, dan is dit het resultaat.
Zelfs ik, heb niets te mekkeren. Prachtig Ingrid !
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooie opname Ingrid met een heel mooie wolkenlucht!
Gr Pascale
Comment
Comment