Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je toont hier een foto met schitterend licht en een mooie compositie, maar helaas ook een sterke blauwe zweem.
Toch nog even de witbalans nakijken en een beetje contrast toevoegen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Red Falcon, dank voor de reactie. Ik heb de wb aangepast en het contrast verhoogd. In Photoshop duidelijk zichtbaar maar hier helaas eigenlijk niet zo...
Red Falcon, dank voor de reactie. Ik heb de wb aangepast en het contrast verhoogd. In Photoshop duidelijk zichtbaar maar hier helaas eigenlijk niet zo...
Nee, op mijn scherm en in Ps is die ook veel mooier, waar ligt dat aan en wie zal het zeggen?
In ieder geval is de UP heel goed en komt het mooie licht toch al beter tot z'n recht.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Hier is het verschil ook heel duidelijk te zien hoor ! De foto lijkt zelfs opgehelderd.
Door het fraaie compo , wordt je heerlijk het kanaal-landschap in "geslingerd".
Groeten,
Johan
Comment