Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De handtekening stoort me niet ('k vind hem zelfs knap), maar misschien kan het een idee zijn om de dekking van je handtekening te verminderen, zodat er iets minder aandacht naartoe gaat...
bedankt vr jullie reacties, zou kunnen lucht croppen maar ben dan wel m'n verhouding kwijt.
Wat de handtekening betreft, onlangs wat bezig geweest met een nieuwe en ben er nog niet 200 % tevreden van dus een beetje zoekend nr eventueel een aanpassing, maar zoals Nelita tip dekking mindere, dank vr je tip
Je niet zien lopen, want is bij mij om de hoek en ik werk op het Nederlandse gedeelte van het Grenspark
Ja, zo ziet het er momenteel uit. Mooi Anders niets toe te voegen.
Je niet zien lopen, want is bij mij om de hoek en ik werk op het Nederlandse gedeelte van het Grenspark
Ja, zo ziet het er momenteel uit. Mooi Anders niets toe te voegen.
heb niet veel wandelaars gezien die dag, is wel groot ook hé
Comment