Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Met de stroom mee.. + update
Collapse
X
-
-
Re: Met de stroom mee..
Knappe foto, heb je er nog in je archief?
mvg,
EddySmaken verschillen
-
-
Kei-goed !
Ondanks het bewolkte weer is het een prachtige foto geworden, waarbij de (zachte)flow van het water mooi contrasteert met de keien op de voorgrond.
Misschien een paar keitjes teveel, maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn, gezien mijn voorgangers daar niet over struikelden.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Schitterende opname Jos
Had misschien nog iets beter geweest indien de onderkant er was afgesneden tot net boven de rode kei
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Helemaal mijn type fotografie :PCanon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s
Comment
-
echt mooie plaat, scherpte, contrast en zeker de compo spreken mij aanportfolio en workshops:
https://www.bennybulke.com/
Comment
-
Bedankt voor alle reacties al...
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtKnappe foto, heb je er nog in je archief?
mvg,
Eddy
Heb een crop volgens suggestie Sieg geplaatst, moet zeggen oogt rustiger, maar heb vaak voorkeur voor het originele formaat.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Re: Met de stroom mee.. + update
Voor mij je update...veel beter...nu kan je alles op je gemak bekijken...de lucht...de sluitertijd...de kleuren...heel mooi!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtBedankt voor alle reacties al...
Ja denk ik wel hoor...soms best leuk wat je nog in je onbewerte beelden tegen komt.
Heb een crop volgens suggestie Sieg geplaatst, moet zeggen oogt rustiger, maar heb vaak voorkeur voor het originele formaat.Groetjes Chris.
Comment
Comment