Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Damaraland, de streek waar de Himba's leven in het noordwesten van Namibië...
...een beetje onaards met fletse kleuren van de hitte en het fijne stof, maar zo ontzettend mooi.
Een foto met inderdaad een mooie zachte afwerking.
Waarschijnlijk een zeer bewuste keuze, die ik zeker waardeer en respecteer, maar toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken, dat de schaduwen waarschijnlijk wat zwarter waren.
Of vergis ik mij ?
Groeten,
Johan
Misschien plaatselijk het contrast een tikje optrekken (rotsblokken en boom) zodat het niet ten koste gaat van de sfeer van het geheel.
Mooie plaat trouwens.
Een foto met inderdaad een mooie zachte afwerking.
Waarschijnlijk een zeer bewuste keuze, die ik zeker waardeer en respecteer, maar toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken, dat de schaduwen waarschijnlijk wat zwarter waren.
Of vergis ik mij ?
Groeten,
Johan
Uiteraard kan ik helemaal niet inschatten hoe het licht en de sfeer daar was, ik kan dus enkel maar de foto op zich bekijken.
En voor mij toont deze foto toch te geel en net iets te flets.
Maar zoals gezegd; ik heb het vreemde licht, het stof en de sfeer daar niet gezien of gevoeld.
vind deze toning eerlijk gezegd niet mooi, het oogt niet natuurlijk, ook al mocht het zo geweest zijn, de compo is wel mooi! DIT vind ik persoonlijker een aangenamere WB.
er zit een joekel van een sensorvlek ietsje boven de linkse rotsten, aan de horizon.
Comment