Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
De Deadvlei - Deathvlei - een natte droom voor elke fotograaf. Hoe warm het in de zon was weet ik niet maar iets verder uit het dal, in de schaduw gemeten, stond de temperatuursmeter op 42° graden Celcius.
Bedankt voor het commentaar. Ik denk niet dat de foto afloopt maar dat het zo lijkt omdat de vallei aan de rechtse kant ten einde loopt, dwz, rechts afdraait...enfin, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Mvg,
Danny
Oorspronkelijk geplaatst door Marcel RaspoetBekijk bericht
Prachtig landschap, maar loopt hij niet wat af naar rechts.
Bedankt voor het commentaar. Ik denk niet dat de foto afloopt maar dat het zo lijkt omdat de vallei aan de rechtse kant ten einde loopt, dwz, rechts afdraait...enfin, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Mvg,
Danny
Bedankt voor het commentaar maar het is niet helemaal waar wat je zegt. Onze gids vertelde ons dat de kleuren van het zand veranderen, dus fletser worden, naarmate de zon hoger gaat staan. De echte oranje kleuren konden we dus enkel waarnemen heel vroeg en aan de kant waar de duinen belicht werden door de zon. Zoals je ziet aan de schaduwen van de bomen ligt de duin ook wat meer in de schaduw.
Mvg,
Danny
Bedankt voor de uitleg Danny, maar niemand verbiedt je zelf de kleur wat warmer te maken, persoonlijk vind ik hem dan beter, maar dat is een kwestie van smaak.
Comment