Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Dat de kleurtjes wat flets zijn, is te wijten aan de hoeveelheid stof die daar vaak in de lucht hangt.
Satureren verknoeid de foto alleen maar.
Tussen de duinen in, in Sossusvlei zelf, heb je daar veel minder last van dan op de open vlakten.
De foto op zicht vind ik net iets te sober, ondanks de blikvanger. Maar dat is smaak hé.
ziet er eigenaardig uit maar blijkbaar is het echt zo ,heeft eerder een gevoel van onscherpte hoewel ik denk dat het toch scherp is ,ik geraak er niet uit ,ik denk moeste het beeld de normale kleuren en scherpte hebben dit een topper zou zijn
Hele mooie beeldopbouw....
Vind de foto wel ook wat flets overkomen...zit vooral in de midtones, deze wat naar beneden trekken en het oogt naar mijn mening nog mooier.
Ik vind het een goeie.
Ik denk moet je het contrast opdrijven de boom minder tot zijn recht gaat komen. Misschien heb ik meer problemen met de lijn die net door de kruin van de boom loopt.. Lager zou iets beter geweest zijn. Maar voor mij zeker een frontplaat hoor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment