Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Spijtig. Daar ik het spel eerlijk wil spelen heb ik de foto geplaatst waar hij in principe thuishoort (abstract) vandaar ook de bijgevoegde hint ! Ben benieuwd wat men in de realiteit er over denkt ?
valt er een beetje tussenin hè Raymond ,niet echt goed voor landschap en niet echt abstract ,de bedoeling zal wel goed geweest zijn ,dikwijls moeilijk iemands visie te achterhalen
Sorry Raymond, maar deze spreekt me niet echt aan.
Daar kan ik me in vinden Helen, geen probleem. Het was ook niet de bedoeling dat deze foto in deze categorie zou verschijnen !
Dank voor je oprechte reactie.
valt er een beetje tussenin hè Raymond ,niet echt goed voor landschap en niet echt abstract ,de bedoeling zal wel goed geweest zijn ,dikwijls moeilijk iemands visie te achterhalen
Correct je opmerking Patrick. Ik ben al een hele tijd bezig in een bepaalde stijl naar eigen visie, naast de realiteit en deze hoort hier niet te staan zoals ik vermelde, maar als de moderator(s) zelf gaan beslissen dan sta je voor voldongen feiten als auteur. Nochtans zal ik nogmaals proberen mijn eigen stijl te plaatsen want daar neem ik mee deel aan events in de beeldende kunst op print en/of canvas, waar de klassieke fotografie niet aan bod komt. Dank voor je commentaar.
Comment