Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Als ik er de bootjes vanaf scrol dan vind ik dat een veel beter beeld
ik vind het een mooie foto ,maar als ik de tip van Frakske na ga ,oogt de foto rustiger en leg je veel meer het accent op die mooie natuur ,nu stopt je blik bij de bootjes ,maar zoals ik zei de foto nu is ook mooi
De foto mag wat mij betreft blijven zoals hij is. Moest ik hem bewerken dan zou ik de witbalans wat meer naar rechts verschuiven. Maar ik respecteer uw visie als fotograaf!
De bootjes op zich storen me niet zo maar eerder dat daardoor het eilandje zeer centraal in je beeld komt te liggen wat het beeld tot twee delen in plaats van een geheel maakt, het wordt dan een beetje kiezen waar je moet gaan kijken.
De bootjes op zich storen me niet zo maar eerder dat daardoor het eilandje zeer centraal in je beeld komt te liggen wat het beeld tot twee delen in plaats van een geheel maakt, het wordt dan een beetje kiezen waar je moet gaan kijken.
Dank voor alle reacties. Goed bekeken bestaat de foto inderdaad wel uit twee delen en het eiland ligt wat centraal maar ik wilde persé Chateau du Taureau (links) er op hebben.
Maar zonder de bootjes op de voorgrond had ik de foto niet gemaakt. De opkomende nevel zorgde ervoor dat de eilanden niet scherp meer zichtbaar waren. Een wat diffuser beeld van de eilanden zou ook mooi kunnen zijn maar dan had het denk ik nog wat neveliger moeten worden.
Comment