Nieuwpoort vervolg
dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
glimmend
Collapse
X
-
-
Re: glimmend
Sterk bezig Patrick...
Knappe dynamische foto...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtCompo en voorgrond rustig en prima maar ik vind die lucht in dit beeld niet zo passend
waarschijnlijk was het met een normale lucht beter voor mij
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtCompo en voorgrond rustig en prima maar ik vind die lucht in dit beeld niet zo passend
waarschijnlijk was het met een normale lucht beter voor mij
Comment
-
Comment
-
-
-
Leuk gebracht Patrick, ik vind het wel geslaagd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Héél knap.
Voor mijn smaak kan die lucht ook, ik vind het zelfs mooi.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Je hebt nu een witte achtergrond bopatje, die erg veel aandacht vraagt, als je de achtergrondkleur zou veranderen in zwart of grijs, zelfs lichtblauw krijg je een erg mooie foto met een mooi perspectief.
mooi, simpel!
M.v.g
ReneRaw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtik vind hem fantastisch zo, niks aan veranderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReneRaw Bekijk berichtJe hebt nu een witte achtergrond bopatje, die erg veel aandacht vraagt, als je de achtergrondkleur zou veranderen in zwart of grijs, zelfs lichtblauw krijg je een erg mooie foto met een mooi perspectief.
mooi, simpel!
M.v.g
ReneRaw
dank voor de fijne reacties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtkan al wat met fotoshop werken maar deze bewerking begrijp ik nietgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
Comment