Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Slingeren door de duinen
Collapse
X
-
-
Re: Slingeren door de duinen
Surrealistisch is het woord dat het eerst in me opkwam. Heb je de lucht in grijstinten gezet of was die zo en de bovenste lijn in de duinen is opvallend donker (filter?)
-
wel leuk maar net wat tè veel asfalt op de voorgrond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtSurrealistisch is het woord dat het eerst in me opkwam. Heb je de lucht in grijstinten gezet of was die zo en de bovenste lijn in de duinen is opvallend donker (filter?)
Ik ben inderdaad aardig aan het "shoppen" geweest. De foto was het resultaat van een oriëntatiewandeling aldaar.Het was donker en somber weer, en eigenlijk een behoorlijk vlakke foto.
De lucht heb ik in Z/W gezet, omdat je dan net wat meer leven in de brouwerij kan brengen.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Knappe foto Johan, tis eens iets anders met de zee dichtbij
mvg Christophe
Comment
-
Deze heb je dan heel mooi gesjopt! Helemaal mijn goesting!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooie gedaan ,vooral de compo vind ik mooi ,maar zie bovenaaan de heuvel wel een donkere boord over de hele lijn ,of is dit schaduw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooie gedaan ,vooral de compo vind ik mooi ,maar zie bovenaaan de heuvel wel een donkere boord over de hele lijn ,of is dit schaduw
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPhotoshop wolk voor de zon geschoven.
Groeten,
Johan
Comment
-
Comment