Dank bij voorbaat om even te kijken.Grtz
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sunset @ Ronse
Collapse
X
-
Sunset @ Ronse
Dank bij voorbaat om even te kijken.Grtz“The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”Labels: Geen
-
-
Re: Sunset @ Ronse
Naar mijn smaak toch iets teveel voorgrond meegenomen.
Ik zou (indien mogelijk, en achteraf gezien) voor een compo hebben gekozen, met een klein randje groen, zodat de aandacht volledig naar het boompje en de lucht zou zijn gegaan.
Je was er wel op een heel mooi moment !
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtNaar mijn smaak toch iets teveel voorgrond meegenomen.
Ik zou (indien mogelijk, en achteraf gezien) voor een compo hebben gekozen, met een klein randje groen, zodat de aandacht volledig naar het boompje en de lucht zou zijn gegaan.
Groeten,
Johan“The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”
Comment
-
Mooi beeld.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Misschien een iets lager standpunt zodat je minder voorgrond hebt.
Mooi lichtMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtNaar mijn smaak toch iets teveel voorgrond meegenomen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
bedankt voor de reacties“The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”
Comment
Comment