Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Interessant beeld.
Als kind heb ik nog eens gelopen op een dergelijke pijp.
Helemaal tot aan het einde in zee, bij laag water.
En, toen viel ik er natuurlijk af.
Neen, het was geen water.......
Stinken dat ik deed; toen ben ik samen met mijn ouders terug naar huis gereden
met de wagen.... alle ramen stonden volledig open.
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Vind hem ook erg mooi,door het prachtige licht !
Twijfel een beetje aan het blauwe hoekje. Maar nu ik weet dat het er zit, zou ik het weer missen, als het weg was.
Das Ravelingen zeker?
Ik heb hier gisteren ook fotos van gemaakt... Is het geen olie pijp? Ik vind het wel een zeer lelijk ding hoor. De foto vind ik echt wel knap.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Er zitten inderdaad enkele vuiltjes op m'n sensor.
k' Zal er eens werk moeten van maken ...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Das Ravelingen zeker?
Ik heb hier gisteren ook fotos van gemaakt... Is het geen olie pijp? Ik vind het wel een zeer lelijk ding hoor. De foto vind ik echt wel knap.
Ter hoogte van Ravelingen liggen er inderdaad ook zo'n buizen. Momenteel liggen er over een groot stuk van de Oostendse kust.
In deze buizen loopt zeker geen olie hoor, wel een suspensie van water en zand. Dit systeem wordt gebruikt voor zandopspuitingen.
Water en zand wordt verder in zee opgezogen en op het strand gespoten. Het water sijpelt weg en het zand blijft liggen. Daarmee wordt het strand dan opgehoogd.
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Er zitten inderdaad enkele vuiltjes op m'n sensor.
k' Zal er eens werk moeten van maken ...
Ter hoogte van Ravelingen liggen er inderdaad ook zo'n buizen. Momenteel liggen er over een groot stuk van de Oostendse kust.
In deze buizen loopt zeker geen olie hoor, wel een suspensie van water en zand. Dit systeem wordt gebruikt voor zandopspuitingen.
Water en zand wordt verder in zee opgezogen en op het strand gespoten. Het water sijpelt weg en het zand blijft liggen. Daarmee wordt het strand dan opgehoogd.
greetz
Cheeta
Bedankt voor je uitleg Glenn.
Trouwens voor lij mag deze in de HOF. Ik heb er niet veel beter gezien eerlijk gezegd
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment