Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel sfeervol Pascale, mooi de controle over de belichting in de donkere delen behouden
Nadeel vind ik dan dat de boom achteraan de voorste knotwilg raakt waardoor je wat diepte verliest
Een ander standpunt was waarschijnlijk niet mogelijk, anders had je dit wel gedaan
Mooie opname van een aantal "bollaerds"
Zo mogelijk had ik die achterste boom verscholen achter de voorste bollaerd; omdat mijn
aandacht onmiddellijk naar die achterste boom gaat.
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Heel sfeervol Pascale, mooi de controle over de belichting in de donkere delen behouden
Nadeel vind ik dan dat de boom achteraan de voorste knotwilg raakt waardoor je wat diepte verliest
Een ander standpunt was waarschijnlijk niet mogelijk, anders had je dit wel gedaan
grts
Sieg
Ik kon niet anders...vanaf ik wat veranderde van positie had ik de zon niet meer achter die knotwilg.
Comment