Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Inderdaad een bekende. Maar geen probleem hoor.
Altijd is er dan de uitdaging dat het goed moet zijn.
Je hebt mijn goedkeuring uiteraard niet nodig, maar toch krijg je hem. Mooi, alles in het midden.
Groeten,
Johan
mooi verzorgd afgewerkt Nele ,mooi hoe je nog juist die structuur op het water ziet ,klein puntje ,ik zou er miss een cm of iets meer van de lucht afhalen
mooi verzorgd afgewerkt Nele ,mooi hoe je nog juist die structuur op het water ziet ,klein puntje ,ik zou er miss een cm of iets meer van de lucht afhalen
Update geplaatst, Patrick! Voor mij zijn ze beiden goed...
Heel mooi…
Met een iets hoger standpunt was de horizon lijn niet onderbroken, maar als dat nu beter zou zijn…?
Erik, met mijn statief (en mijn gestalte) is dit niet mogelijk, tenzij ik ladders,... zou beginnen meesleuren. Mij stoort het iig niet. Het was voor mij vnl. belangrijk om de laatste (verste) paaltjes niet te laten samenvloeien met de horizon.
weet niet welke id de beste vindt Nele
voor mij mogen ze er allebeide zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment