Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The waterflow

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: The waterflow

    Proficiat met je HOF!

    Comment


    • #32
      Re: The waterflow

      Proficiat met je zoveelste knappe HOF-plaatje Danny
      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

      Comment


      • #33
        Re: The waterflow

        proficiat eh!!
        facebook

        500px

        Comment


        • #34
          Re: The waterflow

          Proficiat! Ondanks alles toch in de HoF
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

          Comment


          • #35
            Re: The waterflow

            Proficiat! Kunnen ze niet beter een Dama-sticky maken in de HOF?

            Comment


            • #36
              Re: The waterflow

              Proficiat met je welverdiende HOF.
              Ik vind het een prachtige opname met een bijzonder fraaie compo!
              Groeten, Jo
              Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

              Comment


              • #37
                Re: The waterflow

                proficiat met je HoF Danny
                staat er echt prachtig op
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #38
                  Re: The waterflow

                  Oorspronkelijk geplaatst door stevedw Bekijk bericht


                  Wat ik dan ook nog jammer vind is dat er hier velen zijn die veel tijd steken in hun hobby , en dan hier met stompzinnige commentaar genekt worden
                  +1

                  Voor de rest, prachtig en proficiat!
                  Flickr

                  Comment


                  • #39
                    Re: The waterflow

                    Weer een heel mooie Danny,

                    dikke proficiat

                    Dat zij die op zo'n foto nog negatief commentaar kunnen/durven geven er maar eens zelf zo eentje van dat niveau plaatsen hier.
                    Smaken over sluitertijden verschillen nu eenmaal en dat is een persoonlijke keuze van de fotograaf zelf.

                    In ieder geval,
                    Danny je bent heel goed bezig en ik kan alleen maar dromen dat ik op een dag dat niveau mag halen.
                    Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

                    https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

                    Comment


                    • #40
                      Re: The waterflow

                      Proficiat met deze mooie plaat in het hof.
                      Groetjes Chris.

                      Comment


                      • #41
                        Re: The waterflow

                        Proficiat! Welverdiend.
                        - Photography made me look at things differently -

                        Comment


                        • #42
                          Re: The waterflow

                          Oorspronkelijk geplaatst door The digital hunter Bekijk bericht
                          ......
                          --
                          Smaken over sluitertijden verschillen nu eenmaal en dat is een persoonlijke keuze van de fotograaf zelf.
                          helemaal mee eens en daarom snap ik je zin er voor niet..?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #43
                            Re: The waterflow

                            Het feit dat U zich aangesproken voelt zegt toch al genoeg denk ik.
                            Het is fijn dat iedereen zijn mening hier op het forum kan en mag zeggen en ik ken U niet persoonlijk maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat U vaak maar commentaar geeft (positief of negatief) om Uw aantal reactie's hier op het forum op te drijven.
                            Dat is Uw goed recht en zal wel een deel van Uw fun om op het forum te zitten zijn ,maar of het bijdraagt tot een goede beoordeling van de foto's hier,daar heb ik mijn twijfels over.

                            Maar zoals ik al zei,iedereen heeft recht op een eigen visie van de zaken en ik wens, U echt waar, nog veel plezier met het surfen.

                            Sorry Danny,

                            voor de 'bezoedeling' van je topic

                            Ik kijk al uit naar je volgende Hof plaat.

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            helemaal mee eens en daarom snap ik je zin er voor niet..?
                            grt,bouk.
                            Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

                            https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

                            Comment


                            • #44
                              Re: The waterflow

                              Was dit topic een beetje uit het oog verloren...

                              Bedankt voor de felicitaties !

                              Ondertussen ook een leuke discussie...

                              Long exposures maken nu eenmaal deel uit van mijn stijl. You like it or not... Iedereen is vrij zijn mening te hebben en te uiten.
                              Ik ben een romantische ziel en probeer dit ook in mijn werk weer te geven.
                              Bovendien brengt een lange sluitertijd rust in de foto. De drukte wordt herleid tot een zacht, zijde-achtig lint.
                              Ik neem zelfs geen foto's bij snelle sluitertijd, dus kan ook geen vergelijk posten, maar ik ben er zeker van dat dit een heel ander, maar tevens druk en onrustig beeld oplevert, met veel details die de kijker onrustig maken.
                              Ik heb zowieso al een druk beroepsleven, en haal graag rust uit mijn fotografie.

                              Qua bewerking... ik zou het liever nabewerking noemen, ook al beperk ik mij tot de basics. Ik probeer zoveel mogelijk in-cam te werken.
                              Blenden doe ik echter liever zelf met PS, zodat ik ook full control heb van het resultaat.

                              Ik heb als streefdoel mijn foto's realistisch te houden en als mijn dan spreekt van bewerking, zie ik dit alsof mijn foto's er inderdaad onrealistisch uitzien.
                              Als dit echt zo ervaren wordt, dan ben ik inderdaad niet goed bezig...
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment


                              • #45
                                Re: The waterflow

                                dank je Dama.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X