Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
proficiat met je HoF Danny
staat er echt prachtig op
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Dat zij die op zo'n foto nog negatief commentaar kunnen/durven geven er maar eens zelf zo eentje van dat niveau plaatsen hier.
Smaken over sluitertijden verschillen nu eenmaal en dat is een persoonlijke keuze van de fotograaf zelf.
In ieder geval,
Danny je bent heel goed bezig en ik kan alleen maar dromen dat ik op een dag dat niveau mag halen.
Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.
Het feit dat U zich aangesproken voelt zegt toch al genoeg denk ik.
Het is fijn dat iedereen zijn mening hier op het forum kan en mag zeggen en ik ken U niet persoonlijk maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat U vaak maar commentaar geeft (positief of negatief) om Uw aantal reactie's hier op het forum op te drijven.
Dat is Uw goed recht en zal wel een deel van Uw fun om op het forum te zitten zijn ,maar of het bijdraagt tot een goede beoordeling van de foto's hier,daar heb ik mijn twijfels over.
Maar zoals ik al zei,iedereen heeft recht op een eigen visie van de zaken en ik wens, U echt waar, nog veel plezier met het surfen.
Long exposures maken nu eenmaal deel uit van mijn stijl. You like it or not... Iedereen is vrij zijn mening te hebben en te uiten.
Ik ben een romantische ziel en probeer dit ook in mijn werk weer te geven.
Bovendien brengt een lange sluitertijd rust in de foto. De drukte wordt herleid tot een zacht, zijde-achtig lint.
Ik neem zelfs geen foto's bij snelle sluitertijd, dus kan ook geen vergelijk posten, maar ik ben er zeker van dat dit een heel ander, maar tevens druk en onrustig beeld oplevert, met veel details die de kijker onrustig maken.
Ik heb zowieso al een druk beroepsleven, en haal graag rust uit mijn fotografie.
Qua bewerking... ik zou het liever nabewerking noemen, ook al beperk ik mij tot de basics. Ik probeer zoveel mogelijk in-cam te werken.
Blenden doe ik echter liever zelf met PS, zodat ik ook full control heb van het resultaat.
Ik heb als streefdoel mijn foto's realistisch te houden en als mijn dan spreekt van bewerking, zie ik dit alsof mijn foto's er inderdaad onrealistisch uitzien.
Als dit echt zo ervaren wordt, dan ben ik inderdaad niet goed bezig...
Comment