Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Prachtige sfeervolle plaat Sieg !
Croppen is een optie,maar het kan ook zo die is, naar mijn mening.
Staren wij ons niet blind op het feit, dat BD misschien HEEL populair is onder buitenstaanders ?
Of misschien mensen van andere forumonderdelen ?
Als voorbeeld noem ik mezelf : Ik kijk ook regelmatig naar DIEREN en MACRO, maar heb daar te weinig verstand van om een zinvolle reactie te geven.
En soms zijn trouwe klanten op vakantie, of andere oorzaken.
Groeten,
Johan
Volg hier. Had nog mooier met 1 struikje of boompje geweest....en misschien wat van de onderkant croppen.
Dan had ik uiteraard weer het "standaard"-plaatje gehad zoals er al zovelen gemaakt zijn met 1 boom of 1 struik in de mist.
Daarom ook deze keuze om het anders te brengen
Staren wij ons niet blind op het feit, dat BD misschien HEEL populair is onder buitenstaanders ?
Of misschien mensen van andere forumonderdelen ?
Als voorbeeld noem ik mezelf : Ik kijk ook regelmatig naar DIEREN en MACRO, maar heb daar te weinig verstand van om een zinvolle reactie te geven.
En soms zijn trouwe klanten op vakantie, of andere oorzaken.
Kan zijn Johan, maar toch twijfels.
Ik merk in ieder geval dat het forum hier zijn beste tijd gehad heeft qua reacties.
Enkel de "vrienden/bekenden" reageren nog op elkaars foto's, dit was vroeger wel anders.
Het is niet enkel in dit forumonderdeel zo, ook bij SC dieren loopt het niet meer vlot,
er wordt daar ook veel gekeken maar heel weinig gereageerd.
Op die manier hou je uiteraard geen actief forum meer over maar enkel een site om plaatjes te bekijken ....
Hoi Sieg,
Ook deze tak van sport beheers je echt zeer goed. Van harte met de HoF.
Ik vind je echt een GROTE aanwinst in de Landschapshoek.!
Groeten,
Johan
Comment