Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vermoed dat je hier een meervoudige belichting hebt toegepast maar ben niet zeker. Dat zou de " bewegingsonscherpte" kunnen verklaren.
Anderzijds aparte kleuren die me wel aanspreken
Bedankt voor de reacties. Is een HDR photo van 9 opnames in photomatic. Nadien in PS laag masker met oorspronkelijke foto en stukken terug laten doorkomen.
Aangezien je hier toch met wat bewegingsonscherpte zit kan je misschien opteren om hierop een Orton effect toe te passen
Denk persoonlijk dat het deze opname nog sterker zou maken
Mooi tafereel, maar het oogt me ook naar boven toe erg onnatuurlijk. Als je de lucht buiten beschouwing zou laten en de compositie dus iets anders zou maken, zou je geen HDR nodig hebben en zou het meer mijn ding zijn, maar dat is natuurlijk smaakskwestie.
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment