Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De herfst in volle glorie Ingrid en zeer scherp. Dit pikante scherp (digitaal) daar hou ik niet zo van, ik verkies nog steeds de analoge look maar da's persoonlijk.
Weeral zulke fraaie herfstkleurtjes....Hier is alles al bijna kaal.
Mooi totaalbeeld, met bruggetje op sterke plaats in de foto....Voor mij oogt die trouwens niet oververscherpt.
Leuke herfstplaat. De enigste spelbreker is de lange horizontale tak vooraan in je beeld die met net iets teveel aandacht gaat lopen. tenzij je tarzan bent en hem gebruikt om in het beeld te zwieren
Sorry ik ga op een punt toch een beetje spelbreker zijn: Ik denk dat de kleuren iets te gesatureerd zijn.
Voor de rest zeer mooie herfstimpressie.
Wil toch nog even benadrukken, dat ik het opkomend pessimisme een beetje jammer vind.
Nog steeds is BD een fantastische forum, waar men bereid is om elkaar te helpen, en er is eigenlijk altijd respect voor elkaars mening.
Dat dwingt je om over elke foto goed na te denken. Waarom voel ik me zo als Nederlander zo thuis op dit forum, denken jullie ?
Groeten,
Johan
heb een update geplaatst
minder verscherpt, soms bij de automatische handeling kan het al eens mislopen (teveel)
vond het wel iets hebben die kleuren hierdoor gaf het een mooie aftekening van de blaadjes, in de update ietske minder gesatureerd
Leuke herfstplaat. De enigste spelbreker is de lange horizontale tak vooraan in je beeld die met net iets teveel aandacht gaat lopen. tenzij je tarzan bent en hem gebruikt om in het beeld te zwieren
K.photo, nee toch niet, was iets te hoofg vr mij, en ik had alleen maar m'n schaartje bij om te snoeien
Comment