Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind de plaat zeker goed maar de regeltjes van het uit de hoek vertrekkend vind ik hier te fel opvallend.
Ik had er een landscape van gemaakt indien mogelijk. Het bladerdek zou ik in balans brengen met de lichtheid van de bladeren aan de bomen door ze iets op te lichten.. Het geheel gaat dan veel frisser ogen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik zou hier ook niet echt uit de hoek beginnen werken....crop die eens juist onder die boom...ziet er al heel anders uit en is aangenamer om te kijken.
De kleuren zijn hier mooi en sfeervol!
Gr Pascale
Comment