Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Compositorisch is het een sterke plaat.
Ook de sfeer is mooi weergegeven.
Het enige wat ik mij afvraag:
Was er zo weinig groen op het eilandje ivm de voorgrond?
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Compositorisch is het een sterke plaat.
Ook de sfeer is mooi weergegeven.
Het enige wat ik mij afvraag:
Was er zo weinig groen op het eilandje ivm de voorgrond?
Spikkesenior heeft het al aangehaald..Door de mist zag je bijna het eiland niet meer maar door de bewerking heb ik het wat meer contrast kunnen geven maar niks meer ook niet.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
helt tikje af naar rechts, maar mooie compo en licht
Kristof bedankt maar ik heb deze plaat op het oog zo gelaten want je ziet nog eens geen punt waar je deze moet rechtzetten. als je hem kantelt dan komt het eilandje niet meer mooi uit in vergelijk met de rest…En door de mist heb je geen echt knooppunt
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment