Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De dag na de heftige storm verleden week waaide het ook nog flink, dus ben ik erop uit geweest
om in wat meer veilige omstandigheden dit beeld te maken.
Nikon D800
Nikkor 24-70 mm: 62 mm.
Lee grijs filter ( vier stops)
F22
2 seconden sluitertijd, statief en AB
Ik vind hem wel wat hebben, lekker abstract. Goed gebruik gemaakt ook van de herfstkleuren. Gevoelsmatig vind ik de vorm van de boom die links uit de onderhoek komt hier heel belangrijk, deze leidt de blik echt de foto in. Toch merk ik dat ik deze boom wat te veel in de linker kant van het beeld vind staan. Als de camera iets meer naar links gekanteld zou zijn zou de boom wat meer het gehele beeld inlopen, wat ik wat sterker zou vinden.
Ik vind hem wel wat hebben, lekker abstract. Goed gebruik gemaakt ook van de herfstkleuren. Gevoelsmatig vind ik de vorm van de boom die links uit de onderhoek komt hier heel belangrijk, deze leidt de blik echt de foto in. Toch merk ik dat ik deze boom wat te veel in de linker kant van het beeld vind staan. Als de camera iets meer naar links gekanteld zou zijn zou de boom wat meer het gehele beeld inlopen, wat ik wat sterker zou vinden.
dit is de juiste beschrijving zoals ik het zelf voel ,die bladeren vind ik mooi net een schilderij !!!
Comment