Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
WestenSchouwen - De laatste zonnestralen
Collapse
X
-
-
Re: WestenSchouwen - De laatste zonnestralen
Aangenaam standpunt en mooie compositie. Mooi scherp.
De goudgele reflectie van het zonlicht komt mooi tot uiting.
De strandribbels correct natuurlijk grijs
Mooie variatie van natuurlijke kleuren. ( goed in toom gehouden )
Misschien dat de hemel een tikkeltje blauwer was??Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
-
Fraai beeld, het hetzelfde idee dat het blauw frisser/blauwer van tint zou mogen zijn,
groetjes,
LoulouLoulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl
Comment
-
-
Bedankt voor jullie reacties.
Met deze foto zat ik van begin af aan te vechten met de juiste witbalans, dus de opmerking over het te groen van de lucht is zeer terecht.
Omdat een algehele verschuiving richting blauw geleidt zou hebben naar blauw zand/slik, heb ik een compromis gemaakt door alleen de lucht maar aan te passen.
Wat denken jullie ervan ?
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooie foto en de lucht is zeker verbeterd!
Mvg Christophe
Comment
-
Mooi... Knap licht, reflecties en mooie ribbeltjes in het zand...
Update de beste, al vind ik het zand net wat te groenig, heb met penseel in camera raw onderste gedeelte ingeschilderd en hier de magenta richting +22 gezet.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtMooi... Knap licht, reflecties en mooie ribbeltjes in het zand...
Update de beste, al vind ik het zand net wat te groenig, heb met penseel in camera raw onderste gedeelte ingeschilderd en hier de magenta richting +22 gezet.
Anders wel mooi van comp.
Gr Pascale
Comment
-
na lang wachten........ een rood kruisje dus....
straks nog maar eens proberen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtMooi... Knap licht, reflecties en mooie ribbeltjes in het zand...
Update de beste, al vind ik het zand net wat te groenig, heb met penseel in camera raw onderste gedeelte ingeschilderd en hier de magenta richting +22 gezet.
Ook de anderen bedankt voor de fijne reacties.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Speciale sfeer in deze foto, vind het zeker een mooie
Comment
-
Laatste update isNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment