Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtig licht en inderdaad pracht landschap...
Enige wat me licht stoort is de halve boerderij linksonder....Lastig geval, croppen vind ik ook niet echt een optie omdat je dan het mooie licht rechtsonder weer kwijtraakt.
Prachtig licht en inderdaad pracht landschap...
Enige wat me licht stoort is de halve boerderij linksonder....Lastig geval, croppen vind ik ook niet echt een optie omdat je dan het mooie licht rechtsonder weer kwijtraakt.
mooie kleuren, ik denk dat indien de boerderij er helemaal opstond je een nog sterker beeld zou hebben
Mooie foto met prachtige lichtval, fraai! Eigenlijk maar twee punten die ik iets minder vind, dat zijn het al eerder genoemde boerderijtje linksonder en wat mij betreft het strookje blauwe lucht bovenin. Misschien croppen tot pano?
Ben wel heel nieuwschierig hoe je op dit standpunt bent gekomen (zo hoog?)...
Mooie foto met prachtige lichtval, fraai! Eigenlijk maar twee punten die ik iets minder vind, dat zijn het al eerder genoemde boerderijtje linksonder en wat mij betreft het strookje blauwe lucht bovenin. Misschien croppen tot pano?
Ben wel heel nieuwschierig hoe je op dit standpunt bent gekomen (zo hoog?)...
+1
Vooral dat stukje blauw weg maakt de foto beter.(voor mij)
mvg,
Eddy
Comment