Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ga toch voor de eerste opname.
zie bij de update storende puntjes aan de horizon, waarvan ik niet weet wat het is/zijn.
bij de eerste klopt het plaatje beter, je weet wat je ziet.
grt,bouk.
ga toch voor de eerste opname.
zie bij de update storende puntjes aan de horizon, waarvan ik niet weet wat het is/zijn.
bij de eerste klopt het plaatje beter, je weet wat je ziet.
grt,bouk.
die puntjes zitten blijkbaar ook in de eerste versie bouk ,heb ook geen idee ,miss sensorvlekjes ???deze foto benaderd veel beter het moment zoals ik heb gezien hoor ,zal in deze versie de puntjes verwijderen en laten staan in de eerste versie
......deze foto benaderd veel beter het moment zoals ik heb gezien hoor ...
nee..dat is de eerste.
je hebt de update toch bewerkt.
je hebt tonnen wegende kranen (die daar horen) gewoon weggewerkt..?
vlekjes werk je weg, maar dit waren geen vlekjes.
voor mij de eerste.
grt,bouk.
nee..dat is de eerste.
je hebt de update toch bewerkt.
je hebt tonnen wegende kranen (die daar horen) gewoon weggewerkt..?
vlekjes werk je weg, maar dit waren geen vlekjes.
voor mij de eerste.
grt,bouk.
ok bouk je daar wel een punt , maar vond ze ook niet echt een meerwaarde in de foto op zich ,maar je hebt ook geen ongelijk kranen waren wel al vroeger verwijderd hoor zie #9
dank voor het reageren
Comment