Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mistige ochtend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mistige ochtend

.

laat maar horen

bedankt alvast voor het kijken

mvg

.
    nikon coolpix s9100

Re: Mistige ochtend

Wat een bijzonder fraai licht heeft deze foto, en wat een heerlijk sfeertje! ik vind het daardoor des te jammer dat de voorgrond en de reflectie van de bomen zo in elkaar overlopen, wat het geheel best rommelig maakt. Het weglopen van de bomen en bosjes naar de verte vind ik daarentegen juist weer heel sterk.
    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

Comment

heel mooie Eddy, lijkt op de Oude Meesters.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Vind het een plaat met potentieel... Binnen een paar maanden eens teru oprakelen als je de tutorials en videos hebt bestudeerd Eddy... Lol
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Vind het een plaat met potentieel... Binnen een paar maanden eens teru oprakelen als je de tutorials en videos hebt bestudeerd Eddy... Lol
          zal wel zulle, maar op 500px haal ik toch maar een score van 96,7 ....maar ja daar zitten geen goede fotografen
          nikon coolpix s9100

Comment

Prachtige kleuren!

Comment

Het ziet eruit alsof jij behoorlijk wat bewerking heb gedaan. Toch vind ik de eind resultaat wel mooi om te zien. Een beetje abstract/kunstig.
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                zal wel zulle, maar op 500px haal ik toch maar een score van 96,7 ....maar ja daar zitten geen goede fotografen
                Mooi plaatje Eddy!
                Proficiat met je behaalde score! Daar houden ze wel van die fellere kleuren die hier te zien zijn.
                Eigenlijk is je foto, wat de kleuren betreft, niet echt realistisch...de gesatureerd voor mij maar daarvoor niet minder mooi!
                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                  Mooi plaatje Eddy!
                  Proficiat met je behaalde score! Daar houden ze wel van die fellere kleuren die hier te zien zijn.
                  Eigenlijk is je foto, wat de kleuren betreft, niet echt realistisch...de gesatureerd voor mij maar daarvoor niet minder mooi!
                  Gr Pascale
                  Als je ze "overall" toepast en niet selectief krijg je dus een mengel moes van kleuren maar met selectief te kiezen kunnen kleurijke fotos wel vind ik. Daar zit het grootste verschil namelijk.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                    Mooi plaatje Eddy!
                    Gr Pascale
                    Thanks Pascale,

maar een vraag die ik me al jaren stel (sinds de digitale fotografie) is waar stopt het realistische ? stopt dit met blending ... een blend is zeker niet hetgeen men in realiteit zag, stopt het met hdr ... een hdr is ook niet wat men in realiteit zag ... eenderwelke bewerking doet naar mijn mening een inbreuk op de realiteit ... is dan de realiteit niet hetgene de fotograaf ziet of denkt gezien te hebben ? beschouw dit maar enkel als een filosofische gedachte .....
                    mvg
                    nikon coolpix s9100

Comment

Zeker een meesterwerkje.
                      Maar toch komt geheel een beetje onrustig over.
                      Overigens een goed uitgevoerde blend kan zeer realistisch zijn.
                      Groeten,
                      Johan
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Heel mooi licht in je foto. De mist bring een mystieke sfeer . Toch zegt mijn persoonlijke smaak dat de kleuren onderaan de foto te gesatureerd zijn.

Mvg John
                        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Deze mag zo aan de muur hier! Prachtig
                          Facebook Silencior Landscapes
                          500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                            Thanks Pascale,

maar een vraag die ik me al jaren stel (sinds de digitale fotografie) is waar stopt het realistische ? stopt dit met blending ... een blend is zeker niet hetgeen men in realiteit zag, stopt het met hdr ... een hdr is ook niet wat men in realiteit zag ... eenderwelke bewerking doet naar mijn mening een inbreuk op de realiteit ... is dan de realiteit niet hetgene de fotograaf ziet of denkt gezien te hebben ? beschouw dit maar enkel als een filosofische gedachte .....
                            mvg
                            Een filosofische gedachte die ik wel kan volgen. Vanaf het moment dat je begint te bewerken probeer je te benaderen wat je denkt gezien te hebben.
                            De ene mens ziet het leven kleurrijker dan de andere dus elke interpretatie is persoonlijk.
                            Deze interpretatie kan ik echter wel smaken al ben ik wel benieuwd naar wat het zou geven na het toepassen van die turorials waar Pascal het over heeft.
                            Ik heb meer dan een jaar terug van iemand een aantal turorials gekregen ivm "luminiation masks" en de resultaten die hij ermee behaalde mochten meer dan gezien worden.
                            Ik moet er dringend eens tijd voor maken om mij er op toe te leggen.

Maar terzake... een hele mooie foto met speciale kleuren die ik wel kan smaken.
                            vriendelijke groeten, Kurt
                            Mijn foto's
                            Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

een beetje surrealistisch ,maar heel mooi passend hier ,knap gedaan !!!

Comment

Working...
                              X