Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Khao Yai National Park (Thailand).
Collapse
X
-
-
Re: Khao Yai National Park (Thailand).
Het water stroomt op een heerlijke manier door het beeld. Voor mij een perfecte sluitertijd.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHet water stroomt op een heerlijke manier door het beeld. Voor mij een perfecte sluitertijd.
Groeten,
Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHet water stroomt op een heerlijke manier door het beeld. Voor mij een perfecte sluitertijd.
prima foto.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ook voor mij is dit beeld zeker de moeite waard.Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDat wel maar de compositie is niet echt boeiend te noemen/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk berichtVolg hier wel, en de kleuren vind ik persoonlijk ook niet geweldig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtI know.... 'k heb de feeling niet meer; ben met andere zaken bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk berichtIk herlas men post nog eens en wou wel eens duidelijk maken dat ik het niet afbrekend bedoel he
ervaar dit ook niet zo hoor...het is een gegronde opmerking.
wou deze nog ff posten omdat dit nog het enige landschap was dat ik over had van mijn korte uitstap naar Thailand en met deze zal het wel voor een langere tijd zijn dat ik hier nog iets post....de goesting en creativiteit is er niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtervaar dit ook niet zo hoor...het is een gegronde opmerking.
wou deze nog ff posten omdat dit nog het enige landschap was dat ik over had van mijn korte uitstap naar Thailand en met deze zal het wel voor een langere tijd zijn dat ik hier nog iets post....de goesting en creativiteit is er niet meer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk berichtVolg hier wel, en de kleuren vind ik persoonlijk ook niet geweldig.
Het ziet er mij allemaal zeer natuurgetrouw uit.
Beroepshalve zit ik veel buiten in de natuur en ik heb mijn ogen mee.
Naar mijn vermoeden is er in dit beeld is geen enkel kleur dat niet correct is.
Natuurlijk ben ik niet op deze plaats geweest.Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Ik vind ook de kleuren natuurgetrouw. Maar ook ik vind dat misschien met een iets ander standpunt, de compo iets "spannender" had kunnen worden.
Al bij al mooie plaat, maar ....blijft niet hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk berichtik zou toch eens willen weten wat er hier verkeerd is aan de kleuren.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk berichtik zou toch eens willen weten wat er hier verkeerd is aan de kleuren.
Beroepshalve zit ik veel buiten in de natuur en ik heb mijn ogen mee.
Naar mijn vermoeden is er in dit beeld is geen enkel kleur dat niet correct is.
Natuurlijk ben ik niet op deze plaats geweest.
Comment
Comment