Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Caldera de Taburiente by night
Collapse
X
-
-
Re: Caldera de Taburiente by night
fantastisch mooi
is dat nog een stuk van de melkweg dat ik daar zie? ik heb het geluk niet gehad die te kunnen vastleggen.
indien het de melkweg is, mss es proberen die er nog meer zichtbaar te maken?groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
-
heeel goed camera werk.
met een prachtig resultaat.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Indrukwekkend. Maar wat is die ster rechts in het midden?
Die schijnt zo heftig. Poolster kan het niet zijn want die staat in het noorden.
De maan kan ook niet want die staat achter je . Zal door de belichting zijn dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk berichtIndrukwekkend. Maar wat is die ster rechts in het midden?
Die schijnt zo heftig. Poolster kan het niet zijn want die staat in het noorden.
De maan kan ook niet want die staat achter je . Zal door de belichting zijn dan.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtkan een planeet zijn ook, ik had die ook telkens in m'n foto's op La Palma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk berichtBlijkbaar een van de beste plaatsen in Europa voor astrofotografie.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Prachtige shot!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
Prachtig!!!
Ben er drie keer heen gereden, drie keer hagel/water gieten of met het hoofd in de wolken...
Ons Spaans was niet goed genoeg om het lokale weerbericht te volgen...
Het enige duidelijke weerbericht voor ons was de steen aan een touwtje op de Roque de la Muchachos...je weet wel...als hij nat wordt, als hij heen en weer zwaait, enz...
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Sterke plaat !
Comment
Comment