Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Forum voor natuur- en landschapsoto's.
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..
grt,bouk.
Bouk de foto lijkt identiek maar is het niet hoor. Ik heb hier een blending techniek gebruikt i.p.v 1 shot zoals de link waar jij naar verwijst. Om aan te geven dat uit een single opname veel te halen valt maar als je het dynamisch bereik vergelijkt dan zie je toch enigsinds verschil in de kleuren,schaduwen en natuurlijkheid.
Ik moet je zeker niet vertellen dat met de lichtomstandigheden en de mist alles veel rijper lijkt in de morgenstond en dat de struikjes,blaadjes dan allemaal veel frisser ogen? Ik geef toe dat ik de luminocity wat opgetrokken heb maar de saturatie van het geheel heb ik ongeveer voor alles maar 10 % meer gegeven. Laten we wat kleur in ons leven brengen zou ik zeggen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Wauw, qua licht en kleur vind ik het een bijzonder fraaie foto hoor! Die twee groene mini-bosjes ogen wat fel groen, maar dat is wat mij betreft het enige... Mooi!
Comment