Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset Tazacorte

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sunset Tazacorte

Met dank aan Stoffograaf om me op deze plaats te wijzen.

Update:

Origineel:

Last edited by jos82; 30 oktober 2013, 12:23.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Re: Sunset Tazacorte

vind dat er te veel blauw in zit.
    licht op de keien erg mooi.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wel, het is een mooie plaats en een mooi beeld
      met veel detail en een iets gedurfder compo.
      Eén minpunt voor mij: de zon en reflecties zjn te "ei-geel",
      zoals de wolken te blauw
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Mooie omgeving, ik heb ook wel de indruk dat de kleurtjes net ietske te sterk opgetrokken zijn
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Buiten misschien een tikkeltje te blauw, vind ik de kleuren wel lekker hoor. Ik zie regelmatig zonsopkomst -ondergangsfoto's hier waarvan de kleuren veeel meer opgetrokken/uitgesproken zijn dan hier, waar dan weinig commentaar en veel lof op komt.

Kortom, wat mij betreft een hele mooie met een uitgekiende compo en het licht op die rotsen is inderdaad knap! Ook leuk om, hoewel ik ervan hou, een keer geen long exposure te zien van deze plek/dit onderwerp.

Comment

Bedankt voor de reacties....
            Heb een update geplaatst met wat kleine aanpassingen.....Was idd wat te blauw, stom dat me dat zelf eigenlijk niet is opgevallen.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

Comment

Prachtige update, Jos
              - Photography made me look at things differently -

Comment

Mooie compositie gemaakt en de update is heel goed

Comment

Aha, je hebt het plekje gevonden
                  Heel mooi die reflectie op de keien.
                  mooie compo ook, niet makkelijk want je hebt daar niet veel keuze he?
                  zou van die plaats ook wel eens een lange sluitertijd willen zien.
                  groeten, Kristof
                  Canon EOS 5D mkII

Comment

zeer knap beeld Jos ,lucht vind ik wel iets te licht ,maar verder heel mooi van licht op die keien en mooie compo ,up is

Comment

Bedankt voor het reageren.

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                      mooie compo ook, niet makkelijk want je hebt daar niet veel keuze he?
                      zou van die plaats ook wel eens een lange sluitertijd willen zien.
                      Idd niet veel mogelijkheden betreft compo, langere sluitertijd heb ik ook nog, zal die later nog posten.....Is precies dezelfde compo, echter was het licht toen al wel wat minder mooi.
                      MIJN WEBSITE

Comment

Als ik zou moeten kiezen....dan liefst het originele...de lucht vind ik daar toch beter hoor!
                        Mooi die belichte keien op de voorgrond!
                        Gr Pascale
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Jos is dit een HDR? Als ik namelijk inzoom dat zie ik overal verschuivingen voor ik zo ver kan zien.
                          Als je te lange sluitertijden gebruikt tussen de stappen in dan krijgen je uiteraard een effect van overvloeien.
                          Ik kan verkeerd zijn he maar ik heb al zoveel met HDR vroeger gewerkt dat dit me niet ontgaat.
                          En anders was je blend tussen in te fel afwijkend om de lagen goed uit te kunnen lijnen…
                          De kleuren op de stenen zien er ook geforceerd uit vind ik.
                          Ik zou hier een paar voorbeelden kunnen tonen waaraan je degelijk het verschil ziet tussen een blend of een automatische HDR in photomatics of een andere HDR prog.
                          Correct me if i'am wrong ok?
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Pascal...Dit is inderdaad een blend....Heb hier 2 belichtingen voor gebruikt. Als ik terug kijk in de exif zijn ze beide genomen op 19:36:30.
                            Heb wel gewoon geblend zoals ik normaal doe...( Rupselkopke methode ), Nu zie ik zelf niet echt verschuivingen....Zie je het in de wolken?
                            Automatische HDR heb ik nog nooit gebruikt, vind het in PS nog steeds de beste manier om te doen. ( voor een zo realistisch mogelijk resultaat )
                            MIJN WEBSITE

Comment

een hele verbetering die up,knapppe plaat
                              eos 600 d
                              lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Working...
                              X