Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Navajo ( Antelope) canYon Page Arizona
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Navajo ( Antelope) canYon Page Arizona
Super geslaagd deze, goede controle van het (gebrek aan) licht en de langere sluitertijd geeft iets magisch. Met dank aan de Navajo gids voor het zand opgooien
-
Soms heb je inderdaad wat hulp nodig
Thx voor de reactie
Comment
-
Het is wel een bekende beeld, maar toch blijft het boeien. Heb jij hier meerdere belichtingen ervan gemaakt? Die onderste uitgebrande stuk grijpt helaas steeds mijn aandacht. Als jij een donkere versie hiervan hebt kan dat misschien met een blend weggepoetst worden. Anders zou ik kiezen voor een lichtere versie, waarin het minder opvallend wordt.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Volg Helen hier ivm overbelichte stuk.
Misschien zou die ook mooi zijn als je wat van de onderkant zou croppen...juist boven het uitgebrande stuk.
Knap hoor...mooie kleuren...en zo sfeervol.
Gr Pascale
Comment
-
Vind Tantine haar idee zeer goed...Als ik hem scrol net boven die lichte plek vind ik hem echt veel beter.....De uitgebrande plek vraagt nu te veel aandacht.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
waw !
idd jammer van die uitgebrande plek.Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Thx allen.
De uitgebrande vlek is inderdaad iets minder appetijtelijk, maar helaas zelfs op de weinig belichte foto's van deze plek geen detail meer in de vlek.
Clonen of croppen is inderdaad een hulpmiddel, maar door de onderkant eraf te halen gaat het formaat en de sfeer gedeeltelijk verdwijnen.
Trouwens ook in real live was deze plek zo felverlicht. Misschien had ik inderdaad daar ter plekke heel sterk moeten onderbelichten om nadien te clonen.
Zal eens kijken of ik er iets degelijk kan aan veranderen.
Comment
-
Comment