Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooie compo maar het water wel erg blauw hoor.
grt,bouk.
ik weet het Bouk, het is zeer onwaarschijnlijk, en toch,
ik verschoot er zelf van, ter plaatse, hoe diep blauw de zee hier kan
zijn op sommige ogenblikken van de dag.
Nu, het is niet de eerste keer dat ik naar ginder trek, en het is een enorm verschil
met onze Noordzee.
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Geloof je wel hoor, maar geef toe dat het wel iets erover lijkt.
Misschien saturatie van de zee wat wegnemen via een maskertje.
toch wel een prachtig landschap
Ray
ik weet het Bouk, het is zeer onwaarschijnlijk, en toch,
ik verschoot er zelf van, ter plaatse, hoe diep blauw de zee hier kan
zijn op sommige ogenblikken van de dag.
dit is ook blauw maar met wat meer schakeringen, die ik mis bij jou opname:
Heb geen probleem met dat blauw. Vind het er niet abnormaal uitzien. Je kan geen schakering maken waar die niet is natuurlijk.
Enige oplossing was misschien wat later op de dag terugkeren. Maar op vakantie is dat vaak onmogelijk.
Wat de blaauw betreft heb ik geen enkel probleem. (Bouk, jij vergelijkt diepe met ondiepe water). Maar ik vind de compositie van deze plaat niet goed geslaagd. De voorgrond bestaat voornamelijk uit een onduidelijk stuk boom en een kale heuvel. Als jij nu verder op op die heuvel een leuke kronkelende bosje had gezocht (of iets soortgelijks) was het veel meer een geheel geworden. (just my two cents)
Comment