Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bomen in de mist

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bomen in de mist

Bomen in de mist

Mijn vriend had deze foto eerder vandaag geplaatst maar vermits hij vermeld had dat ik de 'fotograaf' was, is het topic verwijderd. Heb dus even zelf een account aangemaakt en de foto opnieuw geplaatst.

Groetjes

Mie

Re: Bomen in de mist

Huh??? Oei ik wist niet dat dit verwijderd werd daarom.
    Soms zie ik hier nog topics met foto's van mensen die ze blijkbaar niet zelf genomen hebben.
    Eerste keer dat ik dat meemaak... Zonde echter...

Goed dat je hem terugzet. Foto is prachtig!

Comment

heel mooi en wat sprookjesachtig.
      waar komt dat licht vandaan en wat was/is de exif..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Speciale belichting in deze opname

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

De compo is niet zo geweldig, in tegenstelling tot het mooie licht.

Comment

zoals ik al eerder gereageerd had op het verwijderde topic, deze kan zo een sprookjesboek in, wat een fantastische sfeer en licht
            welkom op het forum en proficiat met je eerste foto, heel knap voor een beginneling!
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
              ... heel knap voor een beginneling!
              hoe zo beginneling..?
              grt,bouk.

Comment

Mooi, ik zou de saturatie nog een beetje optrekken zodat de kleuren nog mooier worden
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                  Mooi, ik zou de saturatie nog een beetje optrekken zodat de kleuren nog mooier worden

openen en druk op diavoorstelling.
                  grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                    Ze kan het proberen, maar het zou dan misschien iets te zijn. Maar wel het proberen waard.
                    Hoe het licht hier dergelijke impact heeft, hoeft het voor mij niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      hoe zo beginneling..?
                      grt,bouk.
                      stond er in de originele (verwijderde) post van Miva haar vriend niet dat ze de eerste stappen in fotografie zet?
                      of ik heb het verkeerd begrepen, dat kan ook
                      groeten, Kristof
                      Canon EOS 5D mkII

Comment

Foto helemaal bepaald door kleuren, sfeer en licht/mist... Beeldopbouw is niks.
                        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                          ... Beeldopbouw is niks.
                          vind het toch niet slecht hoor.
                          alleen had er voor de beeldopbouw, een hertje in het midden moeten staan.
                          wat een reden geeft aan de fotograaf zich zo te verstoppen.
                          grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                            zoals ik al eerder gereageerd had op het verwijderde topic, deze kan zo een sprookjesboek in, wat een fantastische sfeer en licht
                            welkom op het forum en proficiat met je eerste foto, heel knap voor een beginneling!
                            volg deze ten volle
                            groetjes Ingrid

Comment

Moderator Note: Waarom het topic van jhoub met deze foto verwijderd werd: Dit is geen foto van mij. Mijn vriendin zet haar eerste stapjes in fotografie en kwam na een wandelingetje vandaag met dit naar huis.
                              En dit is het reglement:
                              7.10 Schendingen van reproductierechten en andere wettelijke bepalingen

Dat je thuis ladingen illegale muziek of software zou hebben is uitsluitend jouw verantwoordelijkheid. Het wordt wel ons probleem als je dit op het Belgiumdigital-forum gaat aanbieden of dat je hier links neerzet naar sites waar deze software, muziek of films zijn te verkrijgen. Wij en onze hosting-firma kunnen hier grote problemen mee krijgen.

Illegale software, warez, cracks, no-CD patches en dergelijke, MP3's met copyrighted inhoud, DivX films met copyrighted inhoud en URL’s die hiernaar verwijzen mogen niet in een topic voorkomen.

Extra aandacht gaat naar het gebruik van beeldmateriaal (foto’s/video's). Enkel foto’s/video's die je zélf gemaakt hebt mogen op BD getoond worden. Gebruik je foto’s/video's van derden om iets te illustreren (bv. bij het aanbieden van fotomateriaal) dan kan dat enkel door middel van een link. Het onterecht en bewust doen alsof je een foto/video zelf gemaakt hebt, kan aanleiding geven tot het beëindigen van je account.
                              De auteur van het bericht staat er voor in dat hij het volledige auteursrecht op het werk bezit en dat hij met zijn werk geen rechten van derden schendt.
                              De auteur van het bericht zal Belgiumdigital vrijwaren voor alle vorderingen van derden wegens de plaatsing van het werk. Deze vrijwaring heeft ook betrekking op eventueel door de Auteur in zijn werk gebruikte foto’s, tekeningen of andere illustraties, muziek of geluidsbestanden en teksten, tenzij het auteursrecht uitdrukkelijk door de poster zelf is voorbehouden.

Hoewel onderstaande foto’s in principe niet zijn toegestaan op Belgiumdigital, kan het gebeuren dat deze toch (zijn) blijven staan.
                              Het tonen van soorten foto’s of video’s uit volgende niet-limitatieve lijst gebeurt steeds geheel en uitsluitend op eigen risico van de auteur van een bericht:

- beelden waarvan je niet zelf de auteur bent
                              - beelden waarvoor de auteur of eigenaar van het copyright geen toestemming heeft gegeven
                              - beelden die het recht op privacy of het portretrecht van de afgebeelde persoon/personen schenden
                              - beelden die aanstootgevend, beledigend of op andere wijze onwettelijk zijn
                              - beelden van onderwerpen die op wettelijke gronden niet mogen gefotografeerd worden (bv. sommige militaire installaties)
                              - beelden van onderwerpen waarop een copyright, eigendoms- of licentierecht bestaat (bv. sommige kunstwerken en architecturale realisaties, Atomium, verlichting Eiffeltoren…).
                              - beelden van broedende vogels of vogels in of bij hun nest. (nestfotografie)

Belgiumdigital en BD-medewerkers kunnen op geen enkele wijze alleen of medeaansprakelijk gesteld worden voor het gebruik van dergelijke afbeeldingen.

De beheerder van het forum en de moderators hebben op elk moment het recht om dergelijke afbeeldingen te verwijderen.

Het niet-verwijderen van de foto’s en filmpjes kan echter op geen enkele wijze ingeroepen worden als bewijs van schuld, medeplichtigheid of instemming vanwege Belgiumdigital.

Opmerking: Nestfotografie

Het Koninklijk Besluit betreffende de bescherming van vogels in het Vlaamse Gewest verbiedt de nesten van bepaalde vogelsoorten opzettelijk te verstoren, weg te nemen of te vernielen (B.V.R. van 24 mei 1995, art. 2).

Als gevolg daarvan is het eveneens verboden volwassen vogels op of nabij hun nest te fotograferen of te filmen of te trachten dit te doen, uitgezonderd bij de nesten die zich bevinden op een bewoond erf.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                              X