Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Patrick...t'is je weer goed gelukt hoor!
Misschien zal ik hier wel muggeziften...mag toch ook eens hé
Links hellen de bomen wat naar re, dit zou ik proberen wat aan te passen....je zal een heel ander beeld krijgen....mijn gedacht hé!
Gr Pascale
Patrick...t'is je weer goed gelukt hoor!
Misschien zal ik hier wel muggeziften...mag toch ook eens hé
Links hellen de bomen wat naar re, dit zou ik proberen wat aan te passen....je zal een heel ander beeld krijgen....mijn gedacht hé!
Gr Pascale
tuurlijk mag dat ,zou anders te ééntonig worden ,ik zal eens zie of ik daar iets kan aandoen ,weet niet direct hoe ik het moet doen in PS maar zal eens op zoek gaan ,later eventueel een update
tuurlijk mag dat ,zou anders te ééntonig worden ,ik zal eens zie of ik daar iets kan aandoen ,weet niet direct hoe ik het moet doen in PS maar zal eens op zoek gaan ,later eventueel een update
het lukt me toch niet echt om dit te doen zonder sporen na te laten ik zal het maar zo laten en mij verzoenen met die lichte lensvertekening ,hoewel ik twijfel of het wel dat is ,daar er aan de rechterkant niets te zien is van vervorming ,miss stonden ze wel zo scheef
Comment