Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
hi hi ik ben hier ook
ik ben eigelijk al een paar keer komen kijken ,vind het moeilijk ,toch is er iets wat me aanspreek aan deze foto ,ik vind hem zeker niet slecht ,maar het lijkt mij wat onwerkelijk net een tekening ,
zou het ook kunnen dat er wel wat teveel verscherping aanwezig is ??daardoor oogt hij volgens mij wat onscherp ,vooral op de bladeren
allee mijn mening hè
Ik ben ook al paar keer komen kijken en vind hem wel bijzonder, doet me denken aan een schilderij, alleen is zw niet mijn ding, misschien eens de kleurenversie posten? Met of zonder een of andere bewerking?
De foto doet me denken aan een foto die Schoonspikke een tijd geleden postte en waarmee hij zelfs in de HOF belandde.
Om maar te zeggen dat ik dit toch wel mooi vind. Ik hou wel van die contrastrijke omzettingen.
Misschien is hij iets te druk... maar is een foto in een bos genomen dat niet altijd een beetje.
Sterk werk toch.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Ik kijk niet elke dag bij 'landschappen' maar was aangenaam verrast met je titel.
Eindelijk eens iets anders dan de zee
Voor mij is er niets mis met de foto. Maar bij je zeeschapjes heb je meer mogelijkheden tot het creëren van sfeer.
In een bos is dat wat moeilijker. Je moet het dan hebben van lightbeams, mooie kleurtjes of een speciale compo.
Maar zonder die aspecten, en in het zwart wit, kan je ook mooie foto's maken zoals je hier bewijst.
Hij springt er alleen niet echt uit. Maar zoals ik zei: niets mis mee.
vind deze mooier hoor.
maar waarom een apart topic geopend.
waarom niet als update bij die zwart/wit van gisteren..?
grt,bouk.
ik was ook even in de war, Pascale toch, ben je nog niet goed wakker da?
deze vind ik (persoonlijk) veel mooier dan de zw!
maar ik zie deze nog wat anders in mijn hoofd, meer iets zoals DIT
is natuurlijk persoonlijke smaak he
je vindt het waarschijnlijk niet erg, maar als je het wenst doe ik de link wel weg he.
ik was ook even in de war, Pascale toch, ben je nog niet goed wakker da?
deze vind ik (persoonlijk) veel mooier dan de zw!
maar ik zie deze nog wat anders in mijn hoofd, meer iets zoals DIT
is natuurlijk persoonlijke smaak he
je vindt het waarschijnlijk niet erg, maar als je het wenst doe ik de link wel weg he.
Elaba...ben al een tijdje wakker zulle
Je foto...is warmer en heb je die wat gesoft...is wel zachter ja!
Ik heb er niet zoveel aan bewerkt...alleen wat meer contrasten en gespeeld met hooglichten en schaduwen.
Enne...je foto mag je laten staan
Mercikkes!
Moderator Note: Op vraag van TS zijn de twee topics nu gecombineerd. Enkele overbodig geworden posts zijn nu verwijderd; de andere kunnen eventueel door hun auteurs worden aangepast.
Comment