Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtige omgeving en leuk om ze ook eens bij vol zonlicht te zien.
Ik vind de lucht wel iets te donker om natuurlijk over te komen.
De compo is om vingers en duimen af te likken
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
mooie foto, maar het is een beetje een rare lucht. Ik bedoel... rond die berg zit je met een halo waardoor het net een hdr is. en aan de linker kant ( bovenaan in de hoek ) zie je dat je gewerkt hebt met een verloop om de lucht donkerder te maken.
En dat is een beetje jammer. Mocht ik van u zijn zou ik toch de moeite doen om deze slordige bewerkingen nog te verbeteren, want die foto is het meer dan waard
mooie foto, maar het is een beetje een rare lucht. Ik bedoel... rond die berg zit je met een halo waardoor het net een hdr is. en aan de linker kant ( bovenaan in de hoek ) zie je dat je gewerkt hebt met een verloop om de lucht donkerder te maken.
En dat is een beetje jammer. Mocht ik van u zijn zou ik toch de moeite doen om deze slordige bewerkingen nog te verbeteren, want die foto is het meer dan waard
Ik dacht prcies hetzelfde...en daarom de moeite zeker waard om deze plaat nog eens onder de loep te nemen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Prima compo, maar de foto ziet er in mijn ogen niet zo natuurlijk uit. Ik weet natuurlijk wel niet hoe het er er plaatse is...
De sluitertijd van de waterval vind ik ook wat te lang. Ik hou nochtans van lange sluitertijden, maar niet als het water er op sommige plaatsen te wit door wordt (en dus veel aandacht vergt).
Misschien toch eens de foto opnieuw processen?
Let wel, ik zou het zeker niet beter doen he...
Ik ben ook wel akkoord met de bewerking die misschien iets beter zou kunnen, maar wil vooral zeggen dat ik dit een hele mooie vind! Prachtig om alles in de ruime omgeving te zien!
Comment